Bergsåker!

Idag bar det av mot sundsvall(Bergsåker) Med Maria och hennes Farmor och Farfar och Hubertus fick åka med han också:P
Hubbe har haft bättre dagar men han gjorde det bra med tanke på vilka förutsättningar han hade.
Sen så fick solänget hela 5 segrar! Grattis till allihopa!!!!
Hemvägen var ju rolig iaf, Karlavagnen är ju lätt bästa radioprogrammet ever!

I morgon byts det hästar åt höger och vänster, Acke åker upp till Johanna och Power Girl kommer kanske till mig! :D
Men paniken har börjat komma nu! Hur fan tränar man en storhäst? fan jag tycker dom bara går sönder åt höger och vänster om man råkar träna fel, och hur stor är inte risken att jag gör det?
Men man kanske känner det när man kommer igång, förhoppningsvis!

The botten is nådd!
 ja det är sant! ifall man sitter och lyssnar på skitlåten och man till och med smygtycker att den är lite bra så är fan the botten nådd!!!

Nej är inte ett dugg trött så ska sätta mig och redigera lite bilder nu!
So Long Suckers!

Power Girl LG
E: Silver pine - Kulla Girl


Copyright Anna Brandell

Kommentarer
Postat av: bea

det där kommer bli hur bra som helst, jag är nääästan lite avis;)

2008-08-16 @ 10:22:10
URL: http://beatriceanderss.blogg.se/
Postat av: Mirre

Smått sugen på att ta en storhäst jag med, men den frågan ställde jag mig också .. hur tränar man dom ? Hur ska detta gå ? :OxD



Men de går nog finfint de där ;)

2008-08-17 @ 14:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0