........

Självdiciplin....... Är något som vore bra att ha........ Men tyvär något jag ej besitter.......

Hej! Jag heter Anna Brandell. Jag är 20 år. Jag tycker om hästar. Jag tycker inte om att städa. Jag tycker inte om att diska. Jag tycker inte om att laga mat. Jag tycker inte om att tvätta. Jag tycker inte om att vara ute och promenera i naturen. Jag tycker inte om att fixa håret en timme innan jag går ut. Jag tycker inte om att kramas. Jag har inga pengar. Jag tycker inte om jeans. Jag tycker om att äta mat. Jag tycker inte om att träna. Jag tycker inte om att titta folk i ögonen. Jag tycker inte om att gå på stan. Jag tycker inte om hårt arbete.

Funderar på att lägga ut detta som en platsannons på någon dejtingsida... tror ni jag får många napp?

Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag hade svarat, har tänkt på dig i fleera dagar.. Saknar dig till månen och heeela vägen tillbaka till jorden! Kram!

2011-10-26 @ 07:16:18
Postat av: KZ

Jag hade svarat direkt. Du låter som en perfect match ;) Längesen man hörde ifrån dig ^^ //Trelleborg

2011-11-06 @ 19:07:10
Postat av: Tova

Go for it! ;D

2012-02-08 @ 11:31:05
URL: http://kazince.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0