Ovations ought to be for me

Vad är det för fel på en när man skickar efter ett par Jeans som man vet förmodligen kommer vara för småa, man får hem skiten och inser att man knappt får dom över röven. Istället för att då skicka tillbaka byxorna och få pengarna tillbaka tänker man att jo, bara jag går ner några kilon kommer dom här byxorna sitta som ett smäck. och så går dom ju ut sig bara man får på sig dom:P
Alltså jag har precis insett att den taktiken fungerar så jävla dåligt. Jag har precis pressat på mig Jeansen i fråga och det är inte speciellt snyggt kan jag lova... frågan är ju om de går ut sig.. skulle inte tro det...
Jag har iaf insett att min kropp inte är gjort för att bära kläder, den är gjort för att vara naken! Hade den varit gjort för att ha kläder så hade kläderna passat, sådeså!

Jag har insett att jag inte har något mellanläge, antingen är jag frisk, eller så är jag sjuk. Många gånger tror jag att jag bestämmer det psykiskt och inte fysiskt.
Har jag väl bestämt mig att jag ska vara sjuk, då blir jag verkligen sjuk. Ligger under filten, huttrar och sover 23 timmar om dygnet. Dock kan jag nog vara lika sjuk och bestämma mig för att jag inte är det och t.ex åka på jobbet eller stallet. Det brukar dock straffa sig relativt fort. Men det är märkligt hur stor makt psyket egentligen har över kroppen.

Alltså Jag har brutit mot en oskriven lag. Jag har ätit Max ensam. Det är inte riktigt OK. Jävligt gott men inte OK.
Man känner hur den lilla fittan bakom plexiglaset undrar om man inte har några vänner eftersom man bara ska ha ett friscomål. Plusmeny ville jag också ha vilket innebär att jag förmodligen är fet och vill tröstäta också. Och det vet hon, det syns i hennes ögon. Jag förnedrade mig iaf inte till den graden att jag åt inne på max ensam utan jag körde Drive in, men det är ju nog illa... Och tänk gode gud om någon skulle se en? Då är det ju inte bara fittan som jobbar på MAX som vet hur patetisk man är...
Eller...... Så är det ingen som bryr sig:P

Nej nu ska jag se klart Pineapple Express

Soo Long Suckers!


Kommentarer
Postat av: Salome Modig

Alltså... Jag beställde två pizzor med hemkörning för att jag inte ville att pizzagubben skulle tro att jag var helt ensam och patetisk. Hm... Jag känner mig mer patetisk.

2011-03-13 @ 09:13:41
Postat av: Anneli Thorén

Har alldeles för många par byxor som är för små men kan inte ta mig i kragen och rensa ut dom för snart, snart, SNART är jag nog så smal igen...och om det är patetiskt att äta mat ute ensam då ligger jag illa till. Det hände senast idag, har t o m suttit inne på MAX själv och ätit nån gång :/ ;)

2011-03-15 @ 14:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0