she can't walk but she's trying

Jag hatar paradise Hotel! just nu hatar jag det mer än vanligt för det envisas att visas på tv'n just nu när jag sitter på jobbet och försöker läsa diverse folks bloggar. Det absolut värsta och den största anledningen till att jag hatar det är att man inte kan låta bli att lyssna.
Vad fan är det för fel på mig?!
Det låter som dom har skrivit frågor till varandra som dom inte vill säga "In person". Men synd, skit i att fråga och lägg er ner och dö. Försvinn från min TV och ut ur mitt liv. Jag hatar er, erat jävla program och eran jävla reklam!

Jag kan bevisligen sova hur mycket som hellst.
Igår kom jag hem från jobbet strax över 4 på eftermiddagen. somnade i fosterställning i soffan och sov till 20:00, kollade på IDOL, nördade lite dator och gick och la mig vid 01:30.
Vaknade ur min skönhetssömn strax efter 12 och åt frukost. Somnade igen (fosterställning i soffan) tänkte att om jag bara sover så slipper jag köra till jobbet med mina superdåliga sommardäck(fortfarande snö på vägarna).
Ställde väckaren på 15:00, Snooza till 15:30, Satan jag börjar jobbet om en halvtimme.
Upp, plocka undan det värsta från vardagsrummet. Klä på mig, Fan jag har inga rena sockar!
Ut till bilen 15:45, Halt som fan, jävla skit. Hem, hämta sockar. Upp på jobbet. 16:08 klev jag innanför dörrarna! :P
Snooz knappen på telefonen är min värsta fiende!

Fan jag måste träna i morgon, har ångest. Tror att jag vid något svagt ögonblick under gårdagskvällen bokade in mig på vattengympa kl 13:00. Hur fan ska det gå till? jag jobbar till 14:00? Måste boka av, fan, jag som ville prova. Vad fan tänkte jag när jag bokade? jag kommer helt säkert glömma att boka av:P

Nej nu ska jag äta Billy's Pan-Pizza. Japp enbart för att det är nyttigt och bra för själen!


Soo Long Suckers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0