Det kanske var pundigt, det kanske var bra.

Fredagsgroggen på bordet och winnerbäck skrålar ur högtalarna. En just nu perfekt fredagkväll!

Jag missade mötet på Step In, jävla skit. Anledning = Pratade i telefonen med Josefin Åsander! Jag hade nog glömt det ändå men det känns alltid lite bättre om man har en liten ursäkt:P
Måste ringa dom på Måndag!
Jag har förresten inte tränat på en hel vecka. Det är ju skit, men what to do? Jag har ju jobbat HELA veckan! = ännu en ursäkt, det är ju fullt möjligt att träna på kvällarna också.

Jag har spenderat  tiden mellan 17:00 till 20:00 i fosterställning sovandes i soffan och förnekat att det snöar ute då jag inte har några vinterdäck. För JA, liggandes i fosterställning har man inga problem :P
Kallt har det blivit också, jag fryser heldre än att svettas men -8 grader på morgonen är lite väl kallt för min smak. Speciellt när man försovit sig, inte har några vantar och skrapar rutan på biljäveln med en CD-skiva.

Jag körde tryckvagn med Egon igår. Vilket charmtroll han är. Jag körde "tryck-intervaller", alltså två lyckstolpar tryck och två utan i 1,5 timmar. Några intervaller tänkte jag att han skulle få jobba ordentligt så jag drog åt trycket lite extra. Då låste sig hjulen på vagnen men Egon bara traskade vidare. Hjulen lät som två rea-plan men han höjde inte ens huvudet. Kan inte säga att han var speciellt berörd av själva motståndet heller.
Det får bli tryckvagn framöver då det är så jävla hårt i backen och jag inte vill slita på benen i onödan!

Finns det någon som har en jävla köpmannadisk till salu?! jar har hållt på och letat efter en i en halv evighet/ två veckor:P men inte hittat någon! Jag vill ha den nu! så har någon en till salu för under 600:- så köper jag den väldigt gärna!

Nu drar jag mig till sängen!

So Long Suckers

Kommentarer
Postat av: Victoria

Jag var inne på skolan och hälsade på lillebror för några dagar sedan ;) tycker snart att hela klassen måste gå in i skolan och återuppväcka minnen, typ skrämma slag i de stackars lärarna eller någonting i den stilen ;) vi måste iaf hitta på någonting allihopa, när alla kan..V

2010-10-23 @ 11:43:00
URL: http://victoriali.blogg.se/
Postat av: Josefin Åsander

Men hörredu, vi pratade ju hur mycket som helst om träning.. borde ju ringt någon väckarklocka ;) Imorgon sticker både du och jag iväg och tränar right? - skakar hand med dig på det! BRA!

2010-10-26 @ 18:55:54
URL: http://joas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0