When everything's made to be broken.

Min dator har gett upp, den har dött. På riktigt alltså.
Den är totalt okontaktbar, vet inte om den räknas som hjärndöd eller dödförklarad? inte ens batterilampan lyser när man sticker in kontakten... jävla skit!
Ännu mer skit blev det eftersom jag precis blivit klar med det där jävla projektarbetet som jag jobbat som en dåre med den sista veckan, självklart fanns den ju bara på min dator, ingen mail eller någonting! SKIT!!!!!
Jag gjorde dock världens flummigaste redovisning idag ändå. What to do liksom? Kändes lite töntigt att säga till läraren att hela mitt arbete försvunnit eftersom datorn crashat? dålig ursäkt eller vad?

Jag och Hanna ska förlova oss och skaffa barn.. just det där hur befruktningen ska gå till har vi inte riktigt bestämmt än. Det ploppar ju ut barn åt höger och vänster så man börjar ju snart få någon medelålderskris eftersom man varken är förlovad eller med barn... Läskigt.
Eller så går man mot strömmen och skaffar barn när man är vuxen :P För jag är då långt ifrån vuxen och tänker inte bli på ett bra tag iaf! Jag trivs alldeles ypperligt med att vara en omogen snorunge som är ute och gör staden osäker! Sådeså! :P

BERRA! Vilken stjärna! Att den lilla korven skulle debutera på 32?! kunde man ju aldrig tro. Hur fan kan den lilla jäveln springa så fort? han har ju bara hälften så långa ben som dom andra? Superduktig var han iaf!
Nu har ju Egon lite press på sig om han också ska gå 32 i tränardebuten :P
Blev dock lite nervös eftersom han verkligen inte var nå bra när jag körde honom igår, vet inte om han bara var sur för att han fick springa själv eller om han rent av är sjuk? eller kan ont någonstarns? Fan man funderar så mycket så fort dom inte är perfekt en enda dag!... får köra han i morgon också om jag kan ragga lite sällskap kanske det blir bättre.Gah!


Nej nu ska jag skita sen åka och hämta min kära moder!!!


So Long Suckers!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Du måste ju skaffa barn så att du har en anledning att sluta röka, remember? ;)

2010-05-06 @ 14:57:56
URL: http://victoriali.blogg.se/
Postat av: Linda Calissendorff

Inte längden på benen som de hänger på utan hur långt steg de tar! =)) Ja han kommer gå långt lilla Berra! Lite men naggande god heter de ju! Grattis till en riktigt fin häst! ;0)))

Barn kan du skaffa sen du är ju sååååå ung än Anna! Kan låna min i 2 timmar så är du botad sen skratta

Sen från att komma från en höns mamma så kan även hästar ha en dålig dag! ;0)

2010-05-06 @ 16:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0