For me, for me, for myself

Jaha då sitter man här, förhoppningsvis är allt färdigpackat. Blir lite snopet om man kommer till frankrike och inser att man glömt hälften hemma. Jag har iaf lite kläder, smink, handduk, telefon och börs så då lär jag ju klara mig ett tag iaf?
Jag är faktiskt lite otaggad.. eller ja, oförberedd.. Det gick upp för mig typ igår att jag skulle åka till frankrike idag. Jag har haft så himla mycket att göra och tänka på att det helt enkelt funnits någon tanke över till det i min ack så hårt arbetande hjärna.
Det ska iaf bli grymt kul! hoppas bara vi får en lite större bil än en lite skitopel den här gången, det var lite trångt sist.
Men ifall jag dör under någon av flygturerna så ska ni veta att jag älskar er!!
För JA jag är helt säker på att vi kommer att störta, det vore ju typiskt mig eller hur? Rent hypotetiskt så hoppas jag nästan att planet sprängs fort i luften istället för att man ska typ störta i några minuter för att sedan landa i vattnet och drunkna eller klämmas fast bland massa bråte och dö av klämskador, vore ju najs eller hur? näe, om planet börjar störta så kommer jag nog försöka typ springa in i en vägg och hoppas på att dö fort eller något. Uscha, hemska tankar. Jag och bror förde den här diskutionen idag när han hämtat mig på stallet och jag insåg att jag är typ skiträdd för att dö. Jag tror att jag stannar hemma.
Men ett stort plus är ju att jag nu är tillräckligt gammal för att ta mig en jävel innan jag går på planet. Det blir nog kanon, Pelle får bära ombord mig på planet!

Nej nu ska jag gå och leta fram nå sockar och bli ännu mer nervös!
Ni får ju hemskt gärna vara social med mig under den nattliga färden ner till stockholm!


So Long Suckers!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Hahah tänk all aska som ligger i luften nu anna, den angriper säkert motorn ;) tänk på det under resan. Ha en grymt bra vecka och dö för i helvete inte :D

2010-05-17 @ 22:20:53
URL: http://victoriali.blogg.se/
Postat av: Linda-li

Är också skit- rädd för att flyga, vi är inte skapta för det helt enkelt:) Ha det bäst och när du kommer tillbaka (för det gör du) så kan du fortsätta att blogga!:-)

2010-05-18 @ 17:32:30
URL: http://linda-li.bloggagratis.se
Postat av: Jeanette

Här får man tips om din blogg (och jag måste säga att ryktet om att du skriver så bra och roligt stämmer). Men när jag då äntligen hittar hit, ja då åker du till Frankrike. Kom genast hem och blogga! :-))

2010-07-09 @ 21:38:06
URL: http://stilpolisen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0