Nytt år, nya drömmar!

2009 har alltså passerat, hur gick det här till? Jag har inte hunnit med. Jag tycker precis att jag lärt mig säga att det är 2009 och inte 2008. Nu tar det väl ett halvår innan jag har fått någon kläm på det här också:P Har precis samma problem med hur gammal jag är. Rent reflexmässigt så säger jag fortfarande att jag är 18 ifall någon frågar. Äh, det löser sig.
2009 har faktiskt nog varit ett av de mest tragiska år jag någonsin varit med om. Jag har tappat två hästar inom loppet av detta år och för att vara riktigt ärligt så måste jag säga att det suger så jävla hårt att ni har inte ens en aning. Det käns inte ens värt att hålla på och skriva om allt positivt som hänt för det kan aldrig någonsin väga upp all skit.
Sen så har jag faktiskt haft riktigt kul också, få vita helger och massor med trevligt folk. Me like!
för att summera 2009 så säger jag bara blött, trevligt, åt helvette och underbart. Allt i en enda röra.

Så gott nytt jävla år!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är tufft när mycket går emot en men man tar sig aldrig fram om man bara står kvar vid skiten, det har hänt och är historia, imorgon kommer framtiden och det ska man se fram emot, mycket ska man gå igenom och mycket är det man ska lära på sin väg fram i livet. Du vet att stjärnor är som vänner, de syns inte alltid, men man vet att de finns där=)

Hör av dig Babe!

Love yoou<3

2010-01-02 @ 19:22:25
Postat av: CattizStattin

Mitt inlägg är utan namn.

2010-01-02 @ 19:22:59
Postat av: Linda Calissendorff

Bara ta nya tag Anna,kan inte blir sämre än förra året då i af ;0)

2010-01-03 @ 12:27:56
URL: http://www.lillbumsan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0