När du träffat botten, kom ihåg mig då!

Det klagas lite över att jag inte har skrivit så mycket på slutet så jag får väl ta och göra ett ryck! ;-)

H.E.C Qvadrigel landar förhoppningsvis i örnsköldsvik på lördag! Jag längtar så att jag håller på att spricka, den hästlösa livsstilen är nog ingenting för mig. Det tar så hårt på levern! Jag tycker om att ha spenderat hela dagen och kvällen ute på solänget så när man äntligen kommer hem är man så trött att man praktiskt taget däckar efter fem minuter i soffan! I know, hästfolk är inte normalt folk!

Jag har en idé om hur Sverige ska skapa världsfred! Vi ska börja utbilda alla medborgare redan när dom går grundskolan i alla de stridskonster som någon någonsin kommit på. Om ett par generationer har vi då ett superland där alla praktiskt taget kan mörda folk på i snitt 2 sec utan vapen 0,3 sec med tilhygge.
Vi ska ta över Jerusalem och göra det till "våran heliga stad" så slipper ju Israel och Palestina kriga om skiten.
Vi ska även ta hand om alla kärnvapen i världen och hindra alla andra från att konstruera nya. Vi ska bli "de allsmäktiga". Typ, hur svårt kan det vara? Med japansk stridskonst går allt! Vad snopen hela världen ska bli när försynta sverige helt plötsligt tar över världen! MOHAHAHAHAHAHAHAHA!

Död åt familjen Wahlgren. Jag hatar dom, och dom är ju tamefan överallt, är det inte niclas så är det pernilla eller hennes jävla avkomma. Vem vill vara som dom? inte jag. Det är ju en jävla tur att dom har tagit bort pernillafittan från hårfärgreklamen iaf, annars hade nog våran Tv gått ett hemskt öde tillmötes, "Tv avliden. Orsak: trubbigt våld mot Tv-skärmen" = Anna som kastat dosjäveln i Tv'n.


Nej men vilket negativt inlägg det blev, fast iofs så har jag skrivit om att jag ska få hem en ny häst vilket är bra, samt världsfreden. Ifall Pernilla eller Niclas Wahlgren dog skulle nog ingen bli ledsen heller. Det är nog fan det positivaste inlägget jag skrivit på länge ;-)


Nu blire guran en stund

So Long Suckers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0