Allt man vill ha kan man få!

Och just nu vet jag precis vad jag vill! Och vi hoppas att morgondagen leder dit!
Jag sitter just nu och försöker få någon form av ordning på kaoset, har många timmar kvar framför datorn kan jag lova! trots det känner jag mig totalt oförberedd. Det löser sig! Det måste lösa sig!
Kom igen nu brudar så tar vi honom med storm!

Jag är sugen på kaffe såhär klockan tolv på natten, är det normalt? troligtvis inte men jag ju inte känd för att röra mig inom "normerna" heller! (är nog inte känd över huvud taget men ifall jag skulle vara det ;-))
Det blir till att koka sig en kopp kaffe tror jag!


So Long Suckers!


Kommentarer
Postat av: Linda Calissendorff

Tokfia hur ska du kunna sova sen? =)

2010-01-21 @ 00:38:20
URL: http://www.stallcalissendorff.dinstudio.se
Postat av: Linda Calissendorff

Ja kanske man ska säga de i stället skratta men jag vill ju vara pigg å e är det minsta man kan säga just nu... å allra helst efter kvällens jävla skit otur...=0( Tur du har bara snart 1 dag kvar tills din nya hästrumpa kommer =))

2010-01-21 @ 22:24:53
URL: http://www.stallcalissendorff.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0