Time keeps painting my darling.

Jo, lite så käns det just nu. Tiden bara går och jag förstår ingenting. Men aja man kommer väl kanske ikapp tillslut.

Pratat med Magnusson idag, det var tänk att han skulle komma och ta blodprov på Peggan idag men han tyckte inte det var nödvändigt utan att ifall hon bara rörde sig som hon skulle och inte såg ut att ha ont så var det inga problem att lasta henne. Så jag måste ringa och beställa en tid åt henne i morgon. Efter mitt breakdown häromkvällen så känns det hela faktiskt mycket bättre. Det är nog som maria säger, jag gör henne en tjänst.

Jag har suttit på blocket och hästnet ny ikväll men jag hittar inget som jag känner att jag vill ha, ingen som tilltalar mig. Men det är väl inte så bråttom att hitta någon heller, morsan har gått med på att ha kvar boxen i några månader iaf. Ska prata med Carro då hon kanske vill ställa dit valle tills jag hittar någon häst.

Snärtis var jättedålig igår, jag tror att han är ofräsch men Ulf håller inte riktigt med. Fast hur man nu ska kunna göra något böjprov på den hästen kan ju bli kul att se då bakbenen är näst intill omöjliga att lyfta. Jag kan nästan se Magnusson flyga över stallgången:P

Nej nu tar batteriet slut på datorn och jag måste gå och lägga mig.


So Long Suckers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0