Kroppen och knoppen hänger inte alltid ihop

Kan ju redan varna alla känsliga läsare att om ni inte känner för att läsa om mina menstruationsproblem så kan ni ju stänga ner och vänta på nästa inlägg:P

Pms måste ju vara bland det konstigaste med den kvinnliga kroppen.
Man tycker ju att man borde lärt sig sin kropp på dom 5 åren som gått sedan puberteten(kommer iofs inte ihåg hur gammal jag var men gissar väl att det är typ 6 år sedan... det var i mellanstadiet iaf.). Men Icke! dom typ två senaste veckorna har jag varit allmänt lättretad, lyckades fixa mig en kaxig praktikantjävel stämpel på praktiken och har kanske inte varit sådär jättesur utåt men innerst inne har jag velat sticka väldigt många med knivar och andra vassa föremål.
Jag har haft ont i magen av och till i två dagar men bara funderat på vad jag ätit för konstigt. Jag har känt mig väldigt fet och jävligt också.
Pang!! vafan har jag mens idag?! Det var som fan, nu förstår jag varför jag känt som jag gjort ett tag. Men hur jävla svårt kan det vara att lära sig?! Jag har ju som sagt bott i den här kroppen ett tag så man tycker att man ska lära sig att känna igen tecknen... Men icke, det kommer som en mindre glad överaskning varje gång. Sen så bör ju kanske tiläggas att eftersom jag har en P-stav i armen så får jag ju inte min mens speciellt regelbundet utan den kommer lite när den känner för det. Gärna när det inte passar.
Nej nu ska jag väl kanske sluta skriva om mina mensproblem, jag tror faktiskt inte att sådär jättemånga sitter med anteckningsblocket just nu. Fast jag undrar iofs varför folk läser min blogg egentligen, jag tycker intte att jag skriver speciellt mycket intressant. Äh det är väl deras problem.


Oj vad det är kul att sälja tavlor! Ni ska bara veta vilken underbar känsla det är när man har skjutit på att göra iording alla tavlor till sista kvällen och därför måste sitta uppe klockan 2 på natten och ta en bloggpaus innan man ska jobba typ två timmar till. Helt JÄVLA underbart! Ännu bättre känns det när man innerst inne vet att man inte får ut ett öre av det man sliter, allt går in i företaget och inte en krona ner i fickan, än så länge iaf.
Det är vid sådana här tillfällen som man verkligen uppskattar dom underbara människorna som uppfann kaffe och ciggaretter! För ungefär tre koppar kaffe, och 10 cigg brukar räcka för fyra timmars arbete!. det är ungefär 40kr back i min personliga ekonomi. Ganska dålig affär tycker jag.

Nej nu ska väl jag kanske ta och fortsätta. Tavlorna gör ju inte sig själv.

So Long Suckers!!!


Kommentarer
Postat av: Victoria

Jag är fan inte sur under själva mensen men veckan innan :O jag blir ´som en tiger och sitter och grinar för ingenting :O det är fruktansvärt. Jag kan typ börja gråta för att någonting är inställt på tvn eller att jag slår tån lite lätt i någon kant. Killar ska vara så lyckliga!

2009-11-09 @ 15:22:24
URL: http://victoriali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0