PMS

Provlopp på lördag! Självklart är det stjärnan som ska ut (Snärtis). Jag är nervös som ett as och har ingen vagn. jag är lur på att alla sulketter är upptagna då det är 2-åringsserie och jag får inte köra i långvagn. Vad blir det kvar då? jo en kortvagn. Det kan ju hända att det ställer till lite problem då Ulf fortfarande inte har kört han i kortvagn även fast han har haft 3 veckor på sig! iofs fullt förståerligt med tanke på hur stressad karln är, men det hjälper ju inte mig direkt.
Provstarter på onsdag, stackars Snärtis får gå tufft i veckan här!

Får se om jag ska ut och röra på gammtanten eller om hon får vila idag. hade ju som tänkt köra snabbjobb/intervaller på lördag och då skulle hon ha behövt röra på sig en sväng innan. Men kan ju iofs köra henne i morgon bara lugnt så får hon gå på lördag iaf. Fy fan det är jobbigt när man måste hålla på och räkna dagar och skit. Men min plan när jag har hittat någon som vill rida är att jag kör hon 2 gånger i veckan ganska tufft och så får någon vara ute och lulla och busa med hon emellan. Det låter väl som en ganska bra plan för min Peakingese- häst?

Snärtis blev ju blistrad i måndags och jag kan säga att det har tagit! speciellt på nosen! Dumfan har ju varit och kliat snoken mot benen som är fulla med blister! hihi han ser lite rolig ut. Fast jag vet inte om den gamla blisterburken var gammal och det var därför det inte tog nått dom andra gångerna... för nu har det tagit på ALLA hästar jag har blistrat! Wiiie!!!


Jag har PMS den här veckan tror jag. Fick världens jävla psykbryt på stackars Bror häromdagen. Jag låg och halvsov i soffan och då lutar han sig mot min kudde så att den "bullar upp sig". Då brinner det för mig som skriker åt han att flytta på sig och att han måste väl för fan fatta att han inte kan ligga på min kudde?! Då tar han självfallet en egen kudde ist men då råkar den hamna ivägen för TV'n och då brinner det ordentligt för mig! : Är du helt jävla dum i huvet?! kan du för fan försvinna för du är fan bara ivägen hela jävla tiden!! Helvette ta bort kuddjäveln ur Tv'n och gå härifrån!!!! Sen var jag sur skitlänge.... När humöret hade lagt sig insåg jag ju att jag måste ha nå vajsing på humöret:P
Så Watch out för Anna har PMS!


Nej nu ska jag ut på stallet I think...



So Long Suckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0