Fegskallar och julgranar!

Jag väntar, väntar och väntar lite till. För när tilfället är rätt ska jag klämma åt dig så det bara sjunger om det.
Det du inte inser är att jag kan ställa till det för dig så hela ditt liv bli förstört, jag vet mer än du tror.

Igår hade vi första hjälpen Häst på skolan! det var inte så mycket nytt men sånt där kan man väl egentligen inte höra för många gånger.
sedan åkte vi ut till västanåmarka (stavning?) och provade tempa, känna puls och lyssna på hjärta och magen med stetoskop. Sen så skulle vi lägga massa olika bandage så hästen till slut såg ut som en jävla julgran! Tjihi men roligt var det iaf.

Kliniken med peggibajs i morgon!! känns jätteskönt att äntligen få se vad det ä som stör henne, hon känns så jävulskt fin när jag köra intervaller i backen och på rakbanan men så fort hon ska gå i kurvorna ser hon ut som en okilad vävstol!

Jag ska köra Peggan ilag med Carro och Valle idag! great så får hon springa med lite riktiga hästar!!:P Sen blire nog en tur med snärtis också om han har otur! hoppas bara dom har fixat punka på vagnen så jag har något att köra honom i, annars kanske jag ska ta mod till mig och åka ut och rida en liten sväng?! Vi ser väl!


Nu ska jag röka lite och vänta på Cattiz, jag tror då att jag kunde åka med henne idag :S koll?!


So Long Suckerss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0