Bomfunk Mc's!

Jag satt nere och klickade runt på youtube igårkväll när jag snubblade över just Bomfunk Mc's - Freestyler! Snacka om en låt som väcker minnen.
Jag kom ihåg när jag satt och zappade mellan ZTV och MTV för att få lyssna på den jävla låten! Grejen är ju den att den inte ens är speciellt bra:P Man kunde ju fan sitta flera timmar bara för att få höra den EN gång! Helt stööört!

Just nu i skrivande stund är klockan 06:29, jag sitter vid fläkten och har varit vaken sedan halv 6. Min kropp verkade tycka att då hade den fått sina 5 timmars sömn så nu var det dags att kliva upp! Gah, det är väl fan meningen att man ska kunna sova mer än så? Men men, jag överlever nog. Det enda problemet är att jag blir så jävla lättirriterad så det finns inte.
Jag kan säga att jag är ganska nära någon form av bristningsgräns nu, jag har så helvetiskt mycket lagrad irritation så snart så är det någon stackars jävel som får ta alltihop, även om denne inte ens rå för hälften av det. Brukar vara så det blir när jag lagrar för mycket. Så håll er undan! :P

Jag tror att jag ska hugga av mig huvudet och sätta det på fötterna och gå runt så! Jag har så satans ont överallt att jag håller på att bli knäpp!
Hökörning Lördag = Nedre delen av ryggen och händerna åt helvette, fortfarande 4 dagar efteråt och tro mig det är inte bara träningsvärk.
Körning av Snärtis måndag = Händerna, armarna och hela övre delen av ryggen åt helvette.
Tisdag, ont i knät av någon andledning, satte mig på farsans motionscyckel i hopp om att "cyckla bort det" Tror ni det funka? Nope, gjorde nog dubbelt så ont efteråt.
Sen så har ju den där jävla sjukgymnastkärringen varit och drage nacken ur led på mig så jag har ont i den med.
Sen har vi ju den vanliga smärtan i ryggen som jag har konstant och har haft sedan jag var 10 år, den har jag vant mig vid till den grad att jag är funktionsduglig ändå men det behövs inte så mycket mer för att det ska göra JÄTTEONT så tänk er daglig värk PLUS allt det där?! det är inte hållbart och jag måste göra något åt det.

Om inte annat så blir man trött, less och sur bara för att man går runt och har ont, hela tiden!


Ähh vafan nu har jag nog beklagat mig klart så jag ska äta lite frukost, ta min dagliga dos av alvedon och sminka mig, då får jag iaf tiden att gå tills dess att Cattiz kommer och hämta mig:P
Vi ska ha friluftsdag idag! Wiie! not.
Jag reflekterade över namned friluftsdag om man hackar upp det lite så blir det ju Fri Lufts Dag, enda problemet är ju att jag oftast röker mig igenom sådana här dagar så det blir nog inte så mycket Fri Luft för mig:P






So Long Suckers!! min hårddisk är btw sönder så det blir nog inga bilder på ett tag! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0