Snärtis!!!

Hua längesedan jag var så glad måste jag säga! Fy vad han var duktig idag! 40,5 med galopp! Och så fick han beröm av Ove A vilket värmde måste jag säga! Jag är så stolt över lillplutten! Jag fick till och med åka med Johanna och gänget för att ta ett bad vilket var väldigt mysigt och kul! måste vi göra om!

I morgon har jag fått ledigt från stallet på morgonen så jag tänkte passa på att göra som alla andra, Sola! jag har aldrig förstått det där eftersom det är så jävla tråkigt. Ligga rakt upp och ner i flera timmar? nej men jag måste bli av med mina whitetits och bleka ben, kianske får läsa någon av böckerna jag och mor köpte häromdagen.

Nej nu ska jag försöka sova en stund innan solen går upp och det blir stekhett i huset.



Kommentarer
Postat av: Cattizstattin

Är så glad för din skull:)

2009-06-30 @ 07:14:03
URL: http://cattizstattin.blogg.se/
Postat av: Maria

Du kan verkligen ta åt dej äran också! Superbra jobbat ! och han såg verkligen fin ut! Som ove sa, bort med vargtänderna så har du en riktigt fin häst!

2009-06-30 @ 20:42:40
URL: http://mariasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0