Life as it should be

Ja egentligen är det väl en rejäl bit ifrån, Life as it should be alltså... tänk om man kunde dricka en flaska coca cola Zero och så blev allt skitbra! Ha vilket lyft... Typ ute på stallet när man inte orkar slänga ner hö, dricker en flaska Coca Cola Zero så kommer fyra st skitsnygga killar utan tröjjor och slänger ner hö för två dagar! Fuck vad mycket Coca Cola jag skulle dricka! Jag skulle  börja redan i morgon för då behöver jag hjälp! Jag ska köra två hästar, sela, värma och köra själv. Dom står i olika stall och går i loppen efter varandra... Det kan hända att jag får lite bekymmer... Peggan är det ju inge problem att lämna på gången någonstarns men Snärtis! Har han bakbenskydden på sig slår han sönder vagn och allt i hans väg om man råkar lämna han ensam i en halv minut. Jag har ju min kära moder som hjälper mig med Peggan men problemet sitter ju egentligen i Snärtis så jag får se hur jag löser det. Finns det någon frivillig som kan hjälpa till så är det ju mkt välkommet!

Det blir Yran ändå! Det ska bli kul som satan måste jag säga, hoppas bara vi inte träffar på nå dumt folk där uppe. Då går jag hem tror jag... eller ringer till Josse så får jag kanske bo hos henne över helgen:P Sen ska det bli kul att se hur vi ska få in alltihopa i bilen med hundar,människor och packning i Cattiz Ford! Men men, Allt går med våld och vaseline!


Jag ber återigen om ursäkt för mitt mycket sporadiska bloggande. Just nu kan jag inte ens skylla på att jag inte sitter vid datorn för tamefan jag gör ju inte annat! Det fixas med bilder och grejor all tid som finns över. Måste även skicka ett STOOORT Tack till Pappa som har hjälp oss supermycket nu! Tack!
WWW.Girlpowerhb.se

Jag fick lite tid över nu ikväll och satte mig för att nörda runt på Youtube! Och vad hittar jag om inte Vengaboys - Boom Boom Boom! Det mest pinsamma av allt är väl ändå att jag faktiskt lyssnar på låten, diggar lite och sjunger med! Jag kan nästan lova att ni kommer göra samma sak!


So Long Suckers!!





Kommentarer
Postat av: Cattizstattin

Låten duger alldeles utmärkt, som Lyckliga gatan ungefär :D Mohaaahaha!!

2009-07-28 @ 01:45:39
URL: http://cattizstattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0