:)

Nordman igår! Det absolut bästa på väldigt länge! Fan det var väldigt längesedan jag var så glad. Perfekt!
Tack för kvällen alla! Synd på det abrupta slutet men jag hade trevligt som satan!

I morgon/idag åker mor och far till frankrike. Jag känner mig som ett litet barn men det känns som jag kommer att sakna dom. Jag hoppas iaf att dom får superkul!

Tro det eller ej så red jag faktiskt snärtis! Han var urmysig att rida men jag blev lite chockad när jag insåg hur tanig han är. Vafan är det för jävla nordis som inte är bredare än ett varmblod över bogen? Men men blir en ridtur till med Cattiz i morgon hoppas jag!

JAg hade även någon liten plan på att köra Peggipoo i morgon men jag får se om jag hinner, hon går ju lix på bete och rör på sig hela dagarna så om hon får vila 3 dagar är ju inte hela världen. Egentligen skulle jag ju hittat någon som ville rida henne med mig och Cattiz i morgon... Får jobba på det!

Nytt besök hos Peter i morgon! ska bli grymt skönt då min rygg nästan är tillbaks i skiten tror jag, det knakar, knastrar och har sig!

Jag känner på något vis hur min självsäkerhet har stärks bara dom här senaste veckorna. Ångest är nu en vän i det förflutna och jag hade inte tänkt ta tillbaks den heller. Det som har hänt har hänt och nu blickar vi framåt. Jag tror nog att jag blivit två centimeter längre med den inställningen!


Nej nu ska jag försöka sova lite! orkar fan inte vända på dygnet nu! Det blir så jobbigt när man väl måste upp någon dag! Men som sagt så är det bara att komma och hälsa på nu när det är bara jag och bror hemma! Känner jag bror rätt så torde han inte vara hemma så mycket....


So Long Suckers!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

kan ju alltid rida, de vet du ju ;)

2009-07-07 @ 12:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0