Bränd!

Nu har Anna solat. Och varför göra något om man inte gör det ordentligt? Jag har alltså legat och stekt i nästan 3 timmar. Eh gissa vilken färg jag är nu? inte fan är det brun iaf! Istället för en rand på boobsen har jag nu två! Even better! Plus att jag har lyckats sola halva magen! Fuck, kan ju vara en idé att sola utan linne när man bara ligger på bakgården:P Äh det är bara att steka på så kanske det försvinner!
Jag har iaf läst nästan en halv bok medans jag låg och stekte. Boken är sjukt bra och bidrog ganska starkt till att jag låg så länge som jag gjorde.

Provade Hackamore på Snärtis idag och funderar skarpt på att låna Fridas sadel och åka ut och rida en liten sväng ikväll men modet sviker.... vafan gör man om man rider på hackamore och inte får stopp eller har styrning på vraket? kan ju inte dra av nosbenet på han direkt? Jag gick runt på stallbacken med han och då tog han ju styrning och stannade när jag bad han man vem vet vad som händer när man kommer upp i skogen? Haha egentligen kan det ju inte bli värre än att jag ramlar av och bryter nå ben eller bli förlamad...

Aja nu komer mor hem med lite mat!


So Long Suckers!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0