tankarna vandrar.

Ja nu sitter jag här, återigen mitt i natten och funderar.

Jag funderar mycket över vad det är för slags män jag egentligen söker. Det är lätt att sitta och beklaga sig över att man aldrig hittar någon som man skulle vilja vara med, men egentligen så vet man inte vad man vill ha. Och hur lätt är det att hitta någon då?!
Det enda jag är hyfsat säker på är att jag vill ha en man som jag kan känna mig säker med, typ en sådan jag kan gå runt i stan med mitt i natten och veta att han skulle skydda mig fall det hände nått.
Eller så får jag som jag sa till Cattiz köpa mig en stor jävla pitbull och skaffa mig en mesig kille istället, ja eller en stor och tuff kille och en mesig liten hund:P
Ähh vafan, det löser sig nog!

Min mor hade tydligen kört Peggan igår, skrittade två varv på slingan ilag med Maria och Svarten. Dom räknade ut att det var ca 10 år sedan morsan körde storhäst sist! Tycker det var ganska strongt gjort av henne faktiskt!
Sen har jag bestämt mig för att nu jävla ska Peggan ridas in!
Jag och Cattiz ska kanske göra en roadtrip till forsed i möra och hämta upp nå täcken och Cattiz gamla westernsadel. Så nu får alla hålla tummar och tår att den passar hyfsat på peggan så vi kan börja rida lite på henne någon gång! Tror att bara hon inser att det inte gör så jävla ont i ryggen längre så kommer hon att tycka att det är riktigt kul!

På tal om mor så tänkte jag på det när jag stod och rökte för en stund sedan, varför i helvette ger jag henne aldrig någon som helst uppskattining. Tänk vad mycket en kram och ett " tack för att du finns" skulle göra i hennes värld. Den enda ursäkten jag kunde komma på va: men det är ju inte direkt JAG, jag brukar ju inte göra sånt. Fy fan, jag nästan skäms över mig själv, det var nästan pinsamt. Nej jag ska nog ta och göra det någon dag! Det är väl ändå det minsta jag kan göra med tanke på hur mycket hon ställer upp på mig!

Nej, nu har jag funderat så mycket så tro om man ska försöka sova en stund!

So Long Suckers!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Vilken fin tanke! Ge henne en kram helt spontant och säg att du älskar henne! för det gör du! Du behöver inte vara den "hårda" anna längre :)

Saknar dig!!!!!!!!!! KRAM!

2009-01-27 @ 09:33:51
URL: http://joas.blogg.se/
Postat av: Johanna

josse min vän, anna ska nog inte ta i för mkt, för antingen så dör åsa av ren chok eller så tror hon att anna knaprat onyttiga piller eller börjat knarka ;P

2009-01-27 @ 10:23:56
Postat av: Bea

haha ni är roliga!

Men det är sant, aldrig fela tt visa lite omtanke, men ja kanske ska börja i små doser:) ;)

2009-01-27 @ 15:38:55
URL: http://beatriceanderss.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha jag tror nog att Johanna har rätt, risken att hon dör av chock är nog övervägande..... får kanske ta och skriva ett mejl istället? bättre att hon dör på jobbet än hemma :P

2009-01-27 @ 23:41:43
URL: http://annabrandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0