I think I’ve survived

Jag har inte bloggat något i helgen av diverse andledningar. Har dock haft bättre helger faktiskt.
Jag hade relativt kul i lördags tills dess att jag blev trött och less. Det blev lite snefylle varning på mig då och synd nog då lyckades jag snäsa till åt ett par stycken. Dom över lever nog!

Körde Peggan intervaller med i lördags och hon kändes mer eller mindre som en Demon att köra! Jag stod upp i fotstegen bitvis när hon bara SKULLE springa ifrån Svarten. Mina händer gav upp efter två varv sen blev det för kärringen att springa i rygg då jag inte orkade hålla na. Hon kändes dock grym i intervallerna!
Nervös som ett tok är jag också då hon nu är anmäld till kval  på umåker den 18e!! Håll alla tummar och tår ni har!!

Söndagen spenderade jag i sängen och sov, sen satt jag i soffan och grät typ. Inte av känslomässiga skäl utan av smärta, i min axel. Jag måste uppsöka en läkare snarast!

Men men nu ska jag käka lite mat!
So Long Suckers!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0