"Semper idem"

Semper idem - Alltid densamme

Snärtis var duktig i Umeå tycker jag! det är fan inte så lätt när Ove A Lindqvist börjar göra BALLA BALLA i röven på han eftersom fotsteget lossnade! Självklart galloperade han då och blev spänd så han hittade inte traven något mer sen, det här hände ungefär 600 kvar och fram tills dess var han riktigt duktig tycker jag! Ryckhuva behövs nog dock för man ser hur sur och less han blir efter ett varv och börjar sacka även fast han inte drar en suck när han kommer in!
Det är bara att ta nya tag. Nu har han iaf varit ute och provat starta och skötte sig super!

Pelle körde Peggipoo idag ilag med mor och Santana. Hon skötte sig också riktigt bra så nu blir hon anmäld till kval vare sig hon vill eller inte!

Grillkväll med brudarna + momme, men han kanske räknas som en av brudarna vem vet? mkt trevligt iaf och supergod mat! Mums!

Nej nu ska jag sova eftersom jag ska till umeå i morgon. ställer väckaren på 7 i morgon och hoppas att jag har någon skjuts till maria eller solänget... Aja på någe vis tar jag mig till en bil som går mot umåker!



So Long Suckers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0