Jag vill ha OB-Tillägg!

Det är inte riktigt sunt att sitta uppe till klockan är närmare fyra på morgonen bara för att man måste få iväg beställningarna från tävlingsdagen så fort som möjligt! Jag har just nu suttit här fyra timmar i sträck med vissa undantag för kedjerökning och dyligt. Innan mig så satt pappa här i ungefär samma tid! Hela familjen Brandell ska nog bosätta sig vid datorn. Eller varför inte uppfinna en minidator man sätter under ögonlocket som styrs av hjärnan så kan man jobba medans man gör en hel massa annat.... SOVA till exempel!

Nej nu ska jag sova en stund eller två, äh vafan när jag lix håller på så sover jag nog bort hela jävla dagen!



So Long Suckers!!



WWW.Girlpowerhb.se


Kommentarer
Postat av: madde

kul att du använder vår ghetto som förslag =)



fin bild du tog på henne förresten. har nå bilder på dig när du kör provlopp

2009-08-06 @ 20:51:43
URL: http://maddeolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0