In toto

In toto - i sin helhet!

Det är mycket på g för fröken Brandell just nu! så pass mycket att jag inte har varken tid eller ork över till att blogga!
Ulf Arne har gjort sig illa så alla dagar den här veckan har spenderas ute hos Team UAJ. Tröttheten slår till kan jag lova!

Skolan börjar snart, jag måste erkänna att ångesten och lessheten sköljer över en enbart vid tanken att gå tillbaks dit. Fan jag är så jävla less på att försöka lära mig massa saker som jag personligen tycker är totalt ointressant. Hårddisken är proppad till max med så mycket onödig information att det går helt enkelt inte in mer där!

Snärtis ska starta i morgon! Nerverna är på helspänn kan jag lova och jag har varit nervös ända sedan jag såg startlistorna i måndags! Hua, det kan inte vara bra för hjärtat det här!
Jag hoppas verkligen att han står på benen och sköter sig som han ska. För min skull behöver han inte få pengar enns jag är nog nöjd med han så länge han inte skenar eller slår sig ren mitt uppe i alltihop! Risken finns ju även att jag måste värma honom själv?! då Ulf har gjort illa sig så han tar sig nog inte upp i en sulky! Hua, aja dom problemen tar vi i morgon!

Just nu måste jag faktiskt sova! ordentligt för en gångs skull!


NAtti Natti!


So Long Suckers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0