Du e la go!

Fuck! Jag är inge less på att vara en krypling nu heller! Fan det kliar i fingrarna att bara slita av sig skiten så man slipper svettas och äckla sig under där... jag vill ju ffs kunna iaf tvätta av armen.. Men får se om jag gör någon fuling om någon vecka och plockar av skiten medans jag duschar... För benet var ju tydligen inte av!
Dom ringde från sjukhuset igår och berättade att det var nog inte av. Det var kanske inte ens en fraktur men jag får vackert lov att gå med gipshelvettet i fyra veckor ändå, precis som att man inte har något bättre för sig...
Sen har jag nog aldrig känt mig så värdelös som jag gjort hos ulf idag. snacka om att vara som världens mupp. Bara sitta på arslet och hälsa alla välkommen ungefär. Aja om någon vecka är nog sprickan eller vad det nu är läkt så då kanske jag kan börja köra lite snällingar. För nå jävla fel är det ju i armen eftersom det gör ont som jag vet inte vad när jag belastar för mkt.


Jag gick ut för att tigga en cigg av min bror idag när han sitter och lyssnar på denna låt på datorn och jag bara måste dela med mig!




Peggipoo ska kvala i morgon! eller ja, försöka.... ni får hålla alla tummar och tår!!!


So Long Suckers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0