sjukling

Det är precis vad jag är. En riktig sjukling.
Magsjuka eller om jag ätit något tokigt så jag spydde hela natten mot lördag och förrgår blev jag dunderförkyld och är det fortfarande. Men som jag sa i tisdags morse, man har inte mer feber än antalet alvedon man tar:P
Kanske inte så smart av mig att åka till bergsåker två dagar i sträck och må på detta viset för nu är jag totaldäckad och ska bara blogga och se klart på south park sen sova!
Jag körde Peggibajs idag när jag kom hem från bergsåker. Jag trodde hon var sjuk för jag har inte sett henne så lugn på jag vet inte hur länge. Passade på och tog en riktigt lullartur. Vi var ute över en och en halv timme men skrittade jättemycket. 3 varv på slingan och två vänder upp till sopbacken. Jag tror det är bra för hennes psyke att bara vara ute och gå och kika på alla saker runt omkring utan några riktiga krav. Men sjuk var hon då inte för så fort jag började trava så blev hon i gasen kan jag lova.


Nej nu blire south Park sen sova sova sova! Behöver nog det om jag ska orka med morgondagen!



So Long Suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0