trötter!

Jopp det är jag det, nu sitter jag här trött som ett svin och orkar nästan inte hålla ögonen öppna. Men jag är så trött att jag typ inte orkar plocka undan datorn och lägga mig att sova, ond cirkel typ:P

Pelleplutt körde Ulla i söndags och hon såg ut som en rund miljon! kan körde typ 6 intervaller, en i 24 fart och hon såg verkligen fin ut, dock väldigt stressad på tillbakavägen men hon är ju inte körd nå hårt på jättelänge så då får man bli lite nipprig, det är ju trots allt ett sto!
Så nu blire vila varannan dag och sen varvas träningen med motion och lugna intervaller så ser vi om hon går sönder eller ifall hon mot all förmodan kanske till och med kommer till start. Fast med min tur hur stor är den chansen? HAHA den finns typ inte:P

Frodo är nu anmäld till östersund, högst 6000:- blir säkert tufft lopp men, det kändes ännu tuffare att anmäla han till 2.15 loppet, kan ju tillägga att dom vann loppet jag täntke starta i skellfteå på 2,16! han får ju aldrig mer nå sånt lopp skulle jag tro!
Sen så har jag inte så stora förväntningar på honom även om han har vare pigg och glad på slutet, det tar lite på dom att åka fram och åter till solvalla. Men känns han dålig så är det väl bara att köra ut, 25 mil för at köra ut gör väl inget:P

Jag börjar få mycket att göra nu med kameran, börjar bli många som ska köpa bilder och eftersom jag inte är den mest organiserade personen så blir jag lätt lite förvirrad, men det löser sig förhoppningsvis!

Kiropraktikern i morgon ska bli grymmt skönt att få fixa ordning ryggen, det är inte så jävla bra att man är 17 år men känner sig som typ 80+ när man kliver upp ur sängen på mornarna.... Nu så kommer jag inte kunna gå på en vecka men det är det värt för det blir så mycket bättre sedan!

Nej fyfan! nu ska jag ut och röka sen ska jag försöka sova eller nått!
So Long Suckers!


© Anna Brandell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0