Moodswings!

Haha jag vette fan vad det är som händer i min hjärna just nu, har humörsvängningar så det bara sjunger om det!
Ena stunden så är jag superglad, sprallig och tycker det låter vackert när fåglarna sjunger, nästa så blir jag vansinnig för det är sånt jävla liv där uppe bland träden och funderar på att köpa ett softairgun (stavning?!) och skjuta hela bunten! Puberteten borde ju vara bortgjord så kanske har fått nån tidig släng av klimakteriet, vem vet?!
17 år och klimakteriekossa!

UllaPullas ben blir bättre för var dag som går och när jag tog in henne från hagen idag så var hon nästan inge tjock i benet alls! Ska försöka komma igång med körningen igen på tisdag! men då blir det körning varje dag som gäller, lika bra när hon knappt rör på sig i hagen för den är så lerig. Bara skritt och lite jogging sa kiropraktikern så då är det bara att lyda order! Hon känns förresten bättre i ryggen nu med, men det går sakta!

Alkoholist javisst! kände mig faktiskt lite sleten i morse när morsan väckte mig! har druckit 3 dagar i rad och även fast det inte har varit så mycket så känns det i både kropp och själ! Nu blir det nyktert ett bra tag framöver, iaf tills någon frågar om jag är på att festa:P

Jag har känslan av att det kommer bli en lite halvjobbig dag i morgon, ska åka ut på stallet 08:00 för att hjälpa Pelle att sopa ur alla boxar i vårat stall, sen tänkte jag gå till Ulf Arne även fast jag har lov då jag skulle tro att han verkligen behöver all hjälp han kan få!
Sen så ska ju Frodo starta! jag är faktiskt lite nervös, det skulle vara riktigt roligt ifall han kunde sätta nosen först men jag har inga direkta förhoppningar! Samtidigt så känns det lite tråkigt när man vet att det här nog kommer bli ens sista lopp i "ponnykarriären".

Jag har insett att fan jag fyller ju år inom en snar framtid! 18 år! fan vad det låter gammalt, kan lika gärna vara 25 eller varför inte 55?! jag känner mig lix som en jävla klimakteriekossa!

Ähh nu ska jag redigera lite bilder, var längesedan nu!

So long suckers!



knäppte lite bilder ute på solänget igår!







Piggelina ville inte dra på någon vagn den dagen!







Bus i hagen hos Team Osterling!

Kommentarer
Postat av: Jnn

haha , tänkte bara upplysa att om man vill trigga igång ett bråk hemma, kalla inte din mor PMSkärring lr klimakterie kossa, det gör endast att hon asgravar och frågar vars man får allt i från..

2008-10-26 @ 22:53:28
Postat av: Anna!!!

Haha njäe jag provade det med morsan också och hon skrattade bara hon med :S

2008-10-27 @ 00:44:19
URL: http://annabrandell.blogg.se/
Postat av: cattiz

Det är nog mörkret som gör allt knas med kroppen denna tid.. Suck...

2008-10-27 @ 07:20:06
URL: http://cattizstattin.blogg.se/
Postat av: mathilda

Grattis än en gång till segern Anna :) Den är du verkligen värd:)

2008-10-27 @ 22:37:30
URL: http://girlonherway.blogg.se/
Postat av: Bea

GRATTIS! haha jag var helt galen där jag satt inne på krogen när ni höll på att passera ledaren " Det är frodo!! SPRING FRODO SPRING!!!

NEJ HOPPA INTE!! GAAAH! AAAAAH HAN VINNER HAN VINNER!!! :D:D" dom som var där lär ju blivit rädda

2008-10-27 @ 22:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0