jävla ridsport ifokus!

Jag tror helt ärligt att Ridsport.ifokus.se är källan till allt ont! Att så många dumma människor kan samlas på ett och samma ställa är för mig ett under! Och det mest tragiska av allt är att övervägande del av folket som vistas inne på den hemsidan är hästägare! Stackars hästar säger jag!

länk till tråden

Om en häst biter dig i arslet när du står och kratsar ur hovarna är den väl för fan varken rädd eller osäker! den är less eller förbannad och ser dig defenitivt inte som någon ledare. Right?
Nej på jävla ridsport ifokus sägs det att när hästen vänder sig om och biter dig i röven då är den rädd och osäker och därför biter den dig i röven! säkert! jävla idioter! Jag blir så arg! Hur fan tänker dom? Aja läs hela tråden så kanske ni förstår bättre! :P


Jag håller på att lära mig nya "ponny" att buga, hon är faktiskt riktigt duktig! men hon såg något dum ut när jag hade gått ut och boxen och hon fortfarande stod och letade morötter mellan frambenen! :P Gaha!


Jag är hemma hos Cattiz och har ätit smörgåstårta! Grymt god var den iaf! Mumsi mumsi. Valpen mår bättre och jag hoppas verkligen att det fortsätter åt rätt håll nu!

Aja nu kommer min kära mor och hämtar mig snart!
So long suckers!

Kommentarer
Postat av: Bea

hahahaha ja som sagt man blir fan RÄDD

2008-10-31 @ 11:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0