för mycket nu!

Det går utför nu! Big time!
I fredags slog ulla så hon fick benet över skalmen och vagnen är kaputt! skitkul! Pelle fick åka ut och köra henne första gången då mitt mod svek mig lite. Körde henne själv för första gången i tisdags och det kändes bra, men som sagt modet ligger inte på topp nu direkt.

Ja det har hänt mycket men orkar inte skriva allting nu! ska försöka komma igång med mitt bloggande snart igen, går lite trögt nu känner jag!




Hm vet inte vad jag ska säga eller tycka, allt går åt helvette nu!

Kommentarer
Postat av: Josefin

jag hoppas det ordnar sig!

2008-10-22 @ 21:44:14
URL: http://joas.blogg.se/
Postat av: Jnn

annaaa det är när det går sämst kan ju inget bli värre, utan varje liten grej blir ju bara bättre ;)

2008-10-23 @ 08:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0