Sjuk igen?

Fan jag har inte tid att vara sjuk!
Kände i morse när jag klev upp att jag kände mig slöare än vanligt (Ja det går faktiskt!)
Tänkte dock att jo men jag somnade ju inte förren klockan var typ halv 3 så det är ju inte så konstigt.
Medans dagen gick så blev jag bara tröttare och tröttare, när klockan var runt tre så praktisk taget gick jag och sov!
Äntligen hemma och jag hoppas det blir en tidig kväll! Jag gör det ju inte direkt lätt för kroppen att bli bättre när jag sover i snitt 4 timmar/natt.

Jävla Ersbo Solvan ska bli korv, Det ska jag se till!
Hon har karledsinflamation och Ulf tyckte det var en jättebra idé att jag skulle lägga jodopaxomslag på det över dagen så det fick torka ut lite då det var aldeles kletigt och äckligt.... SKITLÄTT! för det första så fick jag inte komma i närheten av benet och när jag tog upp det och höll i det så dansade hon runt ändå. Försök hålla i en häst på 500 kg i benet med vänsterhanden medans du sammtidigt försöker lägga omslag med högerhanden. Just nu har jag så ont i vänsterarmen att jag nästan inte kan skriva! sen så fick jag göra om helvettet innan jag gick hem då jag inte ville att hon skulle stå med jodopax på det där hela natten så det torkar ut och spricker... Bah!
Köra Snärtis i backen på det så har ni en arm som inte kommer att fungera i morgon kan jag lova!

Peggan är fortfarande kall och fin i benen men sämre i ryggen! Hon har jätteont i låren?! Det känns som att det kan vara därför hon är halt.... Kiropraktikern kommer i morgon så då får hon titta på det där, känns ju inte som man vill vara där och grejja så mycket när man inte riktigt vet vad man gör...

Nääe nu har vänsterarmen strejkat helt!

So Long Suckers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0