Wannabe

Tjo!
Så här ligger det till att eftersom jag är en liten wannabe så tänkte jag att jag också ska börja blogga (som alla andra?) men ähh vafan det är väl ingen som läser den ändå. =P

I morse klev jag upp ca 06:30 och skulle upp och fodra våra hästar och ponnysarna, Maria skulle hjälpa mig så jag ringde til henne för att kolla så hon var vaken. Hon hade telefonen avstängd!!! Arg som ett bi sätter jag mig på mopacken och kör iväg mot stallet, tankegången var ungefär denna: Nu ligger hon och sover med telefonjäveln avstängd! Den där Lilla jäveln! jag ska slå ihäl hon när jag får tag på na! GAAAAHH!

Var nästan framme när jag ser Maria svänga ut från Solänget och som tur var så for hon och mötte mig! :P... Hon hade inte haft telefonen avstängd... Det blev nog nå fel när jag ringde.. * Puuh!*

Vi fodrade och släppte ut ponnyjäklarna och "våra" * Acke, Jojje, santana och svarten*, Maria for hem för hon skulle till Dannero.. Så jag mockade ponnystallet och gjorde klart sen for jag hem och sov:P

Senare var det B-tränar kurs.. Känns som att jag har bra koll på det där nu....

Sen gjorde jag och JNN Veckans goda gärning...*synd att det är söndag*  Vi räddade en fågel som hade flyge ner i en av stolparna i Lisas hage! :P Den blev nog glad iaf:P


Hej Hopp Gummisnopp!


image1


Trav är livet!               Eller?



©Anna Brandell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0