Två långa dagar!

Hej hopp! Jag hade tyvärr inte tid att skriva något igårkväll då vi kom hem från solänget ca 23:30! jävla unghästar!

Aja jag kan ju berätta vad jag gjorde för kuligt igår ikväll istället..

Onsdag


Kravlade mig upp ur sängen och tog mig ut till moppen ca 09:00 *Ja jag sov liiite längre än jag skulle* halvt om halvt sov på moppen när jag körde till skolan, träffade Cattiz och min hjärna började vakna till litegrann... *Min hjärna är inte speciellt startsnabb, typ en sån som alltid blir hängande i tredjespår hela loppet*

Jag tror inte att jag gjorde nå vettigt på skolan på en hel jävla dag!

Åkte hem och TÄNKTE! lägga mig och sova en stund.... men vem ringer om inte maria?

Och efter ett lååångt och väldigt barnsligt samtal så åkte hon hem till mig för hon ville tydligen fara ut på solänget och plugga... :P Mongo! I tre och en halv timme?!

Till slut gav jag med mig och följde med ut...

Gjorde B-tränarprov och jag tror iaf att jag klarade det... *hoppas hoppas*


Sen skulle vi fara och köra ner unghästarna till solänget, och uscha så spännande det blev ett tag..

Charlie klev på ganska snällt och pappa stog och höll i honom inne i buret tror jag. dags för nästa,

Berra klev på lämmen, Charlie blev jätterädd och började backa. Han fick arslet under bommen bakom honom och lyfte upp hela mittbalken! Och där satt han fast! *sparkade även sönder några lyktor och dyl* Dom fick lös honom och provade igen... samma sak hände.

Till slut frågade jag ifall det inte var smartare att fara två vändor eftersom vi fick ta ut mittbalken osm var helt skev. Och så gjorde vi.... Allt gick bra resten av transporteringen med både Charlie och Berra som tur vad...

Man ska inte hålla på med unghästar!



Torsdag


Följde med mamma ut på solänget kl 06:000 för att hjälpa henne ut med hästarna, allt var lugnt och fint med smågrabbarna så jag behövdes nog inte så mycket egentligen...
Vi var klar runt 7 så jag for hem och åt frukost!
Somnade på soffan och vaknade kl 08:00 PANIK! hoppade jämmfota upp ur soffan och ut på moppen, hade dock glömt både hjälm och nycklar så det var bara att lugna ner sig lite och gå in och hämmta dom.
Kom ut till ulf arne och dom hade inte enns börjat släppa ut hästarna så jag var inte så sen iaf:P
Ulf körde massa hästar och Ricky körde Tulla, jag fick order om att köra Snärtis senare...
Dagen rullade på och jag tog in snärtis... lät han beta lite längs vägen och såg att han tuggade väldigt konstigt....hmm... sa det till ulf så han raspade tänderna på han... och han blev något trevligare att köra faktiskt!
Hmm... aja snärtis gick bra och sen hände det inte så mkt mer roligt....
Åkte hem och åt, ut på solänget igen... 3e gången idag!

Körde Hasselbos komet *shettis* Haha lite skillnad mot för snärtis?
Aja slog iaf morsans rekord med han me 2 sekunder!

Sen så har jag något jävla lite ångest över att jah inte kört Acke en ordentlig jävla motionstur på jag vet inte hur länge!... Tänkte ta sats i möra och fara förbi dom ponnyätande höbalarna =0p

Fan nu har jag ont i händerna *måste fara till läkarn och kolla upp det någon dag* så jag orkar inte skriva någe mer... alla är väl less på att läsa nu ändåså...

Cya!!!!!


image12


©Anna Brandell

Kommentarer
Postat av: Sandra.E

Ponny ätande höbalar ^^,

2008-05-23 @ 18:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0