Tandläkarn!

Jag hatar tandläkarn!

Jag har varit hemma från praktiken hela dagen idag på grund av min jävla tandläkare! Jag förstår inte hur man kan massakera någons käke så totalt som den kärringen kan!
Gick dit kl 08:00 kom därifrån ca 08:40 lagade två hål i överkäken... Och sen dess känns det som att käken är ur led, jag har spytt 1 gång och har bajsont i hela huvet... Hmm kanske inte riktigt tål bedövningen?
Men jag vågar fan inte borra utan heller :P

Sen ska jag ut på stallet och köra Acke och Frodo ifall dom inte ska ha han på kursen eller nått... Ska prova ta på Acke tungband så jag kanske får tillbaka styrningen åt vänster? Och så hoppas vi och ber att han kanske kan börja länga lite på steget nu kanske?

Sen blir det fölisarna som gäller *Om man nu fortfarande får kalla dom det, 1.5 år nu* så vi ska väl ta ut och börja och borsta på dom kanske... Och i morgon tar vi ner dom på banan!

Vickan har börjat fylla ut sitt juver så det är nog på G med nya lilla fölet snart! Spännande!


image10

image11
©Anna Brandell

Kommentarer
Postat av: Maria S

är dom redan 1.5 ?! när föddes dom? min är född 22 maj, vilket är imorgon, och då är hon 1 ^^

2008-05-21 @ 08:00:57
URL: http://mariasoderstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0