Nytt föl och lite annat!

Som ni kanske har läst så har Vickan fått ett nytt föl! ett sött litet stoföl utan tecken förutom kanske en vit bakkota men lite svårt att se nu...
Men Vickan är ingen supermamma direkt.. hon tjuter och biter efter fölet ifall hon kommer åt ljumsken när hon ska dia, men det blir bättre och bättre.

Zac seabrook! gud vad han var duktig! inte alla som har häst som kommer trea i V75 finaler! fan tänk vilken känsla bara att starta en häst på elitloppshelgen!

Vill bara grina när jag ser startlistan till Ackes lopp här hemma! Tillägg vid varje vinne 400:- är på tok för lite.. då kan hästen ha vunne typ2 gånger och får stå bara 80 meter efter! Nej fy skäms för den som skriver propparna... Ulf?
Men om JNN tutar och kör med Frodo kan hon nog få pengar med han iaf... :P

Kurs i möra.... Har ingen aning om vad jag ska göra med ungarna... Vet inte enns vad dom heter...Måste ringa till Kattis i morogn och höra efter lite...

Sen ska jag köra Acke packe lugnt i morgon och sen vända upp och köra ett varv med han på banan bara för att kolla ifall han fortfarande är entöm, och är han inte det så är det ju tävligshuvudlaget det sitter i... men känner jag den ponnyn rätt så är det inte så enkelt.. :S

Cya!

image13

© Anna Brandell

Kommentarer
Postat av: maria

ååh, jippie?! ett stoföl ? haha. men vad kul att hon äntligen fölat :D

2008-05-26 @ 11:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0