Hoppa Acke Hoppa!

Dagen Måndag börjar kl 08:30 när Cattiz ringer och väcker mig (Ja jag ljög när ja sa att jag gjorde läxan=oP) och sa att hon ville att jag skulle komma till skolan för hon skulle låna min moppe eller nått i den stilen.... Svaret hon fick blev ungefär: uhhmm... snark... ehh jo jag gör läxan... ehh nä jag orkar inte:P

Sen kunde jag inte somna om så jag satt mig och gjorde lite av den där jävla från brunst till unghäst skiten.... blir så less på't att jag vill spy.

Sen for jag och Maria på travet *Lunchtrav på solänget* Och satt där och glodde ett tag... Moose Love var äckligt fin i monté loppet! vann på 1.13,?  Ouscha!

Gick till ulf arne för att mobba Ricky lite grann för att han var ett jävla fyllo i lördags på krogen:oP
Det slutade med att jag fick ta in hästarna:P

For hem och åt mat...

Stallet igen... Tog ut Acke på promenad men gick tillbaks när han försökte äta några små zigenarungar... Jag kunde riktigt se rubrikerna i Aftonbladet: GALET GOTLANDSRUSS ÅT UPP TVÅ SMÅBARN!

Jävla svarten stog ivägen med sitt storarsle när vi skulle gå in så då tränade vi lite lastning istället... hmmm tror att Acke börjar bli lite less på det nu? han är inte ett dugg rädd... typ ids bara inte gå uppför lämmen:P
Svarten var fortfarande inte klar så då kastade jag ut några gammla soffdynor på en rad och hoppade litegrann:P... Första gången jag sett Acke hoppa på länge.... KUL!!!!!

Jag hann knäppa lite kort på bögarna i hagen med:P



                      

©Anna Brandell

Kommentarer
Postat av: Maria S

oh shit, men det gör inget om det hade blivit två zigenar barn mindre ;)

2008-05-20 @ 07:10:10
URL: http://mariasoderstrom.blogg.se
Postat av: mathilda

visst har ja ridtränat moose love bra ? ;)

2008-05-21 @ 23:41:39
URL: http://mathildanaslund.blogg.se
Postat av: Sandra.E

Haha Acke är så rolig :P

2008-05-22 @ 17:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0