Omkörd av en Cyckel!

Ja nu är det officiellt! min moppe går nog fan sämst i stan, jag borde få pris eller nått.
Jag blev omkörd av en cyckel! iofs en sån där räääser cyckel men ändå!
Detta är alltså en Eu-moped som lagligt får gå 50km/h men för tillfället går 40...... eller 30 ifall det är lite uppför eller motvind!
Jag berättade detta nyss för Maria över msn och hennes svar blev: HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAAAA!

och jag har lite problems att ta mig ner till bergsåker med Frodo. Morsan har lovat att köra men hon är ju inte sådär jättehaj på att köra båda vägarna. men vi får se hur vi löser detta problem.. Mamma ställer ju självklart upp och kör båda vägarna ifall vi inte hittar nån hon kan dela resvägen med!

Jag var och släppte ut hästarna i morse.
Jävla svartenhelvette! han praktiskt taget massakerade min fot när han höll på och jävlades för att vi skulle gå förbi assars märr! Jag hatar ouppfostrade hingstar. Min personliga åsikt är att ifall dom är så stor som Svarten ska dom fan inte enns få släppa ur sig ett ljud när man går med dom. Hingsta sig kan dom göra i hagen!
Acke var jättepigg... och hmm... jag kanske egentligen inte ska prata om att svarten är ouppfostrad då min ponny var helt galen första biten ur stallet.... typ bockade och slog en hel serie när vi kom ut ur stallet vilket var ganska spännande då jag tog Acke och Jojje sammtidigt...:D man måste ju få lite spänning här i livet. Och jag får det faktiskt helldre av mitt gotlandsruss på 1.30 i mankhöjd än Svartens 1.65!

Svängde även in hos Ulf Arne innan jag for.... Måste ju kolla så snärtis bäbisen mår bra! sen åkta jag hem och sov!!


Aja pöss å kram gummibanan!

Kommentarer
Postat av: Mirre

Hahaha alltså jag skrattar alltid lika mkt när jag läser din blogg! xD:P

2008-06-14 @ 02:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0