Latdag!

Jag torde nog vara en av världens lataste människor! Maria du ligger i lä!
Farsan skrek åt mig kl 8 i morse att nu fick jag väl för helvette kliva upp! satte mig upp i soffan och väntade tills han for, la mig sedan ner igen och sov till klockan 10:15 typ.. Ringde då och sjukanmälde mig (sa att jag hade migrän)
Det känns ganska patetiskt såhär i efterhand...
Sen har jag typ legat framför teven eller suttit vid datorn hela jävla dagen!

Linda och Julia kom och hälsa på och vi satt å surra en lite stund...
Sen åt jag middag och sen åkte vi ut till stallet... var ute och betade med Acke,,, vilan han har haft den senaste veckan börjar synas på magen tror jag...

Sen vet jag inte om min valck tror att han är hingst ibland :S Han håller på och "småpratar" med luddan hela tiden så fort hon är i närheten :P men det är ganska gulligt! Acke är in löööööv!

Är lite sur för att inte startlistorna till Dannero har komme ut på ponnytrav ifokus än!
Vill se! Vill se! Vill se!
Och tycker det var dåligt att dom inte kunde ringa till Mara när hennes lopp blev inställt så hon hade haft en chans att anmäla till nått annat lopp istället!

Sen tror jag att jag drömde nån skitkonstig dröm inatt där jag, Cattiz och Maria var inne i typ en skitstor godisaffär med massa snygga killar och några som var typ lite efter sig... :S jag kollade nog inte på godiset så mycket iaf ;)

Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0