Jag ska sluta svara i telefonen!

Som sagt jag ska sluta svara i telefonen!

Man åker näst intill alltid på arbete ifall det inte är Maria eller Cattiz som ringer.

Idag när jag och Maria satt på källan och väntade på att det skulle sluta regna ringde Marie Lindahl och frågade ifall jag kunde köra intervaller med Komet på lördag. visst tänkte jag, jag har väl inget annat för mig och det är väl kul att få köra shettis... men ändå?

Sen nu när jag sitter och tittar på tv så ringer telefonen och det står: Elisabeth Sandin?! Fan! Tänker jag nu har Acke komme lös och är på väg till stan! såg alla tidningsrubriker framför mig typ såhär: Galet Gotlandsruss skapade kaos i Centrum!

Men hon vill att jag skulle hjälpa Carro i helgen, visst jag hoppade inte av glädje men det är ju sammtidigt roligt att hjälpa till och dom extra hundringarna sitter ju inte helt fel i fickan...


Men i morgon blir det väl så att jag åker ut med Pappa på stallet eftersom moppejäveln är sönder! och hälsar på lite hos ulf arne påförmiddagen, skulle även gå inte till lisa för att se hur vi skulle lösa det med hur jag och Carro skulle göra.

Sen är det kurs! Johanna har dock för tillfället en prislapp på sitt huvud om hon inte kan få tummen ur arslet och fixa nån som kan vara på kursen istället för henne! Ja jag vet att jag är lite lättretad på det här med kurserna nu men det är ju inte helt utan andledning?!


Aja nu kommer Broschan hem med maten från max! *onyttigdag idag* Fast det är inte lika roligt när det var jag som fick betala!


Jag hade tråkigt igårnatt så satt och fipplade med lite bilder :D


 

redigerad snäärtisbild
©Anna Brandell

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du haft en fin dag !

2008-06-12 @ 19:08:28
URL: http://blooondiiie.blogg.se/
Postat av: Maria

tjooo. jag vill också ha maaax!!! :D

extra hundringar? du får ju typ 200 kr :P haha.

2008-06-13 @ 09:45:24
URL: http://mariasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0