Hingstbete!

Tjohej!

Idag har vi varit och släppt småpojkarna på hingstbete och det gick jättebra! det gick på typ 5 minuter at lasta och dom stog stilla hela vägen till undrom! Jag hade självklart kameran med mig men tyvärr så blev inte bilderna så bra eftersom att tänkarn (jag själv) glömmde kolla så att alla inställningar var som dom skulle...

Sen åt jag och Maria från Max! supergott!

Körde Acke idag, jag vet inte riktigt vad jag ska säga om han... Han travade mycket bättre idag och var jättepigg, fast inte Glad pigg utan mer stressad pigg :S jag tror att han tränger undan lite det att han har ont för att han får överskottsenergi och då vill han springa men det gör ont = han blir stressad, men det är bara min teori.

Frodo Bagger anmäls till Dannero i morgon! Hoppas han får ett bra lopp så han har lite chans iaf, men går han som i snabbjobbet ska ju inte pengar vara ett problem tycker man.... Men alla lopp ska ju köras...

Aja här kommer lite bilder från betessläppet!


             

© Anna Brandell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0