Det går lite tungt just nu.


Jag sa till mig själv när jag startade den här bloggen att jag inte skulle bli en sådan som bara klagar över allting på min blogg men just nu kan jag bara inte låta bli!

Min dator är sönder! (därför min blogg har varit lite död på sista tiden)
Min moppe är sönder!
Min hand är sönder!
Mitt ben är sönder!
Min röst är sönder!
Min ponny är sönder!
Min gitarr håller på att gå sönder!
som ni förstår så går det ganska tungt just nu...

och till råga på det så skulle jag ringa till alla ungar på min kurs och säga att vi skulle ha avslutning på måndag istället för ï morgon eftersom alla är på Dannero. Men när jag får papperet med telefonnummer till alla visar det sig att det fattas en ungjävel! det enda jag nu vet om denna unge är att hon heter theresa! jahapp! vad gör man? hon har inget diplom och inget telfonnummer!
Jag skickar sms till marie... hon svarar inte... ringer till marie... hon svarar inte! svär en lång jävla ramsa och ringer till kattis istället... hon tyckte att det var nog lättare att försöka ragga andra ledare till kursen och ha den på söndag än att få tag på något telefonnummer till theresa! sagt och gjort så jag börjar med att ringa till Julia, hon svarar inte. Jag ringer till Mathilda, hon svarar inte.tankegången var typ denna (Vad i hela djävulens röv är det någon jävla svara inte i telefonen dag i dag eller?!) Ringde Johanna äntligen någon som svarade! men hon skulle fara och rida landsjöritten i morgon!
HELVETTE!

Men förhoppningsvis vänder min tur i morgon när jag och Frodo Bagger ska tävla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0