Jag blir så jävla arg!

Satt nnyss inne på Youtube och glodde på Ceasar Milan och massa hundar och så får jag syn på en film där jag inte såg vad det var på förhandsvisnings bilder.... klickar och vips så får jag se en film om djur som forskarna har och opererar levande på! dom alltså dissikerar dom stackars djuren levande?! vem fan skulle göra någonting sånt?! jag höll på att spy och jag är inte känslig! Fyfan!
Nu är klockan lite drygt halv fyra och jag är så jävla elak så jag kommer inte kunna somna förren nån jävla gång inatt!
Visst jag har sett många filmer med vanvårdade djur och shit men inte brytt mig så jävla mycket men det här! Fyfan! ousch! det går inte att beskriva! tänk om jag kunde få tag på en av dom jävlarna! jag lovar att jag skulle dissikera dom levande!!!
GAH!

Kommentarer
Postat av: E. Riley Page

Åh fyfan!

SKA MÖRDA DOM!

2008-07-29 @ 03:48:54
URL: http://cyanatra.blogg.se/
Postat av: Bea

!!!!!!

2008-07-29 @ 09:59:23
URL: http://beatriceanderss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0