abstinensbesvär javisst!

Det känns som saker och ting börjar röra sig åt rätt håll äntligen! har gått lite tungt nu ett tag!

I fredags var det tjejmiddag hos bea! skitkul! träffade två människor som jag aldrig träffat förut så det var ju lite spännande! Och jag tror fan att jag är lite blyg, alltså det är inte så att jag inte vågar säga något när det är nytt folk i närheten det är bara det att jag inte kommer på nå vettigt att säga så då tycker jag att jag lika gärna kan hålla käften. Sen när jag får i mig lite sprit så går det över! Med råge!!!
Sovde hos Cattiz! som för övrigt har en väääldigt fin lägenhet! fast jag hörde grannen kissa!

I lördags var jag och hämtade powergirl! eller hämta och hämta, flyttade till en annan hage 20 meter bort:P så hon har bott hos oss i 2 dagar nu och sköter sig utmärkt! ska ut och lufsa lite med hon i morgon! Fast vi har inte hittat på nå smeknamn åt hon än, PG låter ju som en kille! Aja får fundera vidare!

hämtade hem unghästarna igår och dom var jätteduktiga att gå på buret och stod som lysen hela vägen hem!
Båda dom blev tömkörda idag! Duuktiga idioter! Fan gillar inte unghästar!

Jag och Cattiz åkte upp till Johanna för att hälsa på Acke och fika å höra ifall han överlevt natten! det hade han, och en retsticka har han bleve också! bara springer och jävlas med dom andra hästarna. fast dom blir väl less på han till slut så då får han väl sig en jävel! Jättegott fika blev det också!!
I morgon ska jag upp å se ifall vi kan släpa något bakom den jäveln utan att vi har han upp på landsvägen! tänkte att vi skulle prova rida lite på den jäveln också!! Vi ser väl!!

Frodo Bagger ska starta i helgen och har fått hyfsade lopp båda dagarna, kanske inga vinstchanser men han gör nog rätt för sig om han inte blir trött!

Jag lider av stora abstinensbesvär för tillfället då jag har fått nå ryck att jag ska sluta snusa! det kliar i fingrarna, jag har bajsont i huvet och röker som en skorsten! men förhoppningsvis ska det inte sitta i så länge utan gå över om ett tag!


Nej fyfan det här går inte! nu blire duschen sen sängen för jag ska upp halv6 i morgon! Oh så roligt!

So long suckers!

Kommentarer
Postat av: Johanna

bäst att bak nurå, haha, röker som en skorsten? det gr ju du i NORMALA fall! jeeeesus christ!

2008-08-19 @ 11:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0