Anna skipper VS Anna Brandell!

Jag måste nog vara Anna Skippers drömfall! Mina mat-, tränings- och sovvanor är nog näst intill obefintliga.
Jag äter mycket, men vid fel tidpunkt på dygnet och helt fel mat(lever på kaffe och cigg på förmiddagarna och ibland ända till middag). Jag sover antingen 3-4 timmar/natt eller 13-14 timmar/natt eller ibland inget alls. Sen är ju träningsvanorna helt obefintliga. Men jag lever ju right? eller iaf än så länge:P Tänk vad snopen alla skulle bli ifall det är så att det är min livsstil som egentligen är den hälsosamma? Fan vad jag skulle skratta! Snacka om In your face Anna Skipper!
Sen har jag fått en craving som är helt okontrollerbar! Någon som haft köttsug någon gång? Sötsaker och annat slisk kan slänga sig i väggen när Anna vill ha kött! Det är det värsta jag någonsin varit med om! Men heldre köttberoende än sockerberoende!!

Jag råkade ju sova fem och en halv timme inatt så självklart vaknade jag med världens jävla huvudvärk! Men det var ju bara till att kravla sig ur sängen och åka ut på stallet! Wiie! Det hade snöat så det gick upp till knäna! men hästarna skulle ut så det var ju bara till att plumsa ut i snöhelvettet! Dom säger ju att helvettet ska vara varmt och fullt med eld. Jag är helt jävla säker på att det är bullshit! helvettet är ett ställe fullt med snö! Så att man måste plumsa genom snö och bli blöt, kall och trött bara genom att gå igenom skiten! Jag tror att jag kanske hatar snö! Så jag och min mamma bestämde oss för att flytta till en lägenhet igår när vi var ute och skottade uppfarten. Vi bor ju i radhus(röda med vita knutar, Svensson Svensson) och överallt var det karlar ute med sina stora jävla snöskyfflar och sådana där som sprutar bort all snö, vid nummer 15 var det en liten kärring och hennes förbannade dotter som svor och skottade snö! Vart var min far och bror? Jo dom spelade Curling, manligt? NOT!
Sen kan man ju tillägga att farsan fick ryggskott i morse när han skottade för att ta sig ut med bilen. Karma tror jag det kallas ;)



Du är resan som jag velat ska ta fart
Du är gåtan som jag aldrig löser klart
Du är början på nåt nytt och nånting underbart
För mig, för dig, för oss




So Long Suckers!

Kommentarer
Postat av: Linda Calissendorff

Eftersom du gillar kött så kanske du ska ge in dig på GI metoden där får man äta kött som en galning och man blir faktiskt pigg av den kostn! =) Jag ha provat ha aldrig hunnit så mycket som då men tyvärr väldigt kostsamt så de gick i träda... :0/

Snön kan jag hålla med om de var INTE kul att gå med snö upp till midjan med en häst bakom sig som inte ville in i hagen å de förstår jag! Men som sagt vägarna blir bra att träna på i af nått positivt med snön! ;0)



Tror d å jag är lika där med sömnen i bland blir de samma här runt 5 timmar sen kan jag typ sova 14 timmar om jag kan/får men då är jag bara mer trött tycker jag utan jag funka bäst på 5-6 timar men nån iten Powernap på dagen! Så skööööööööööööööööönt! =)))))

2010-01-29 @ 14:42:44
URL: http://www.lillbumsan.bloggagratis.se
Postat av: Maria

Du o dina vanor.. Sluta röka först och främst. Då ska du se att kroppen kommer kännas helt fantastisk! Och det märker du efter bara någon dag. Nikotinbegäret är ett H-vete men stå bara ut så ger det sej, ät kött istället för att röka;)



Förresten, tänkte höra om du är intresserad av en tova valp? Har nämligen hittat en hane nu, en renrasig flat med meriterade föräldrar! Så hon ska upp till åsele någon helg framöver och bekanta sej med han och sen paras så fort hon löper och kommer in i höglöp. Det blir inga dyra valpar då hemmet är viktigast! :)

2010-01-29 @ 16:49:15
URL: http://mariasoderstrom.blogg.se/
Postat av: Victoria

Hahaha jag har ju sagt det, anna skipper skulle chockas av dina härliga vanor ;) tur att du får ha lite ordning 2ggr i veckan när jag är där ;) jag ska nog börja göra frukost till dig och tvinga dig att äta ;)

2010-01-29 @ 18:22:33
URL: http://victoriali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0