My number one!!

EGON!!! Jag var så stolt över han i lördags!
Han gick ju provlopp och uscha vad nervös jag var! tro hur jag blir när han ska tävla? sånt vill vi inte ens tänka på!
Ricky körde enkelt till ledningen medans jag stod på stallbacken och ropade: Men din jävla idiot! Vad fan gör du?! du skulle ju backa?! är du dum i huvet han kommer ju bli trött!!!!
Dock klarade han det bra, körde 44 första fem och jag hörde ingen varvtid men det var väl något sådant.
Han blev lite trött sista fem och klarade inte av att hänga med i tempoökningen men han höll iaf farten och slutade på 1.42. Jag är superstolt över att han inte galopperade och travade bra!
Jag som bara har sett röven på han tidigare fick en smärre chock över hur fint han faktiskt rör sig! Nu är det bara att hålla tummarna för att det rörelseschemat håller i sig även i snabbare tempo!
Nu är det rakt så att man längtar tills det blir dags för start! :D
Synd bara att morsan är så bra på att ta med sig kameran och sedan lämna den. Så det blev inga bilder, den här gången heller:P

Nej nu ska jag duscha en snabbis och sedan åka upp till Eva och Johan...


So Long Suckers!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Gu va kul att det gick bra på provloppet =) håller tummarna att det fortsätter att gå bra=)

2010-04-18 @ 21:45:40
URL: http://rayoosanna.blogg.se/
Postat av: Linda Calissendorff

Ja jag stod vid staketet när han gled förbi oss å jag rakt sa -Men vilken jäkla snygg häst! Kolla sa jag till dom jag stod med,sen såg jag att de var ricky så då visste jag de var egon! Skit läcker häst! Kommer blir bra han Anna ska du se! ;0)

2010-04-19 @ 22:50:10
URL: http://www.lillbumsan.bloggagratis.se
Postat av: Linda-li

Jag såg din Egon och han var en riktig snygging! Lycka till med honom:)

2010-04-20 @ 14:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0