Livet leker!

Wiie allt går som på räls! Jag går på en skola som sysslar med falsk marknadsföring och diverse andra skumma saker, jag har en nått som inte hör av sig, har har en häst som det är något fel på och en arm som är av, sprucken eller något annat. Mitt liv är lite luddigt just nu, i know!
Men med mitt nyvunna självförtroende och min nya inställning till livet känns det som jag tar allting med en klackspark. Orka bry sig, det kanske löser sig och gör det inte det så får jag väl ta dom problemen då. Inte så jävla lönt att hålla på och grubla i förtid!

Har fått tid hos sjukgymnasten den 21a för att plocka av gipsskenan. Hmmm det är V75 den 12e så då åker gipset av, iaf tillfälligt. Jag måste ju för tusan Fota. Jag kan ju inte hålla på och mesa runt hur länge som hellst, någon nytta måste jag ju försöka göra! Får se sedan hur ont jag har om jag kanske låter den vara avtagen eller om skiten åker på igen. Beror väl kanske på hur mycket alvedon man käkar? :P Nej nu ska jag inte bli kaxig här, det känns ändå ganska viktigt att det läker ordentligt då jag faktiskt behöver kunna använda armen i framtiden med, inte bara på V75.
Men lite duktig har jag faktiskt varit. Städat Ulf Arnes selkammare (Tack för hjälpen Cattiz)! Gjort iordning kompletta huvudlag till alla hästar så nu fattas det bara ordentliga krokar och lite namnlappar!

Jobba i morgon, på travskolan! Long Time no see typ, ponnyridning på torget från kl 10 till 18 med full lön! Lyx! sen blire jobb på lördag också från 10 - 16 ! känner hur pengarna rullar in.  :D

Nej nu börjar batteriet i datorn svika mig och ids inte gå och hämta laddaren, hela vägen från köket till vardagsrummet & tillbaka. :P


So long suckers!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Josefin

har du slutat röka förresten?

2009-09-04 @ 14:16:22
Postat av: Anna!

Haha vad tror du? No way... jag har inte tid att vara sur och otrevlig flera månader nu :P

2009-09-04 @ 16:59:58
URL: http://annabrandell.blogg.se/
Postat av: maria

livet är inte enkelt...

Men på lördag blir det partyyyy !

2009-09-07 @ 09:43:38
URL: http://mariasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0