FUCK YOU!

Jahapp, nu var mognadsnivån på minus igen, men tamefan det kan jag leva med för det kändes så jävla bra!

Pojkar är skit, det har jag och Cattiz kommit fram till. Men dom verkar ju ändå ha det ganska hyfsat så let's try their lifestyle! Kom igen alla som är på! Nu är det våran tur att vara svin.

Jag har extrem körahästabsitines! Det rakt kliar i fingrarna på mig när jag ser folk vara ute och köra, Jag höll på att bli tokig när jag stod och tittade på provlopen igår. Uscha, vill upp igen NU!

Party Party all weekend long! Nice som fan, taggad som ett as!! Blir en riktigt rolig folkblandning hemma hos Cattiz på lördag, hur alla ska få plats är ett mysterium men det löser sig nog,där det finns hjärterum finns det stjärterum. Bara jag slipper städa:P

Ska klippa mig i morgon tror jag! Efterlängtat som satan kan jag säga, ser ut som ett kråkbo i skallen nu. Och inget kan man göra åt det själv heller, spelar ingen roll vad jag kletar ner i håret står det likförbannat åt alla jävla håll. :P


Nej nu blire sängen innan jag somnar med datorn i knät igen.


So Long Suckers!


Det löser sig, och gör det inte det får vi ta det då!


Kommentarer
Postat av: cattizstattin

Japp! Party party, all night loooong!

2009-09-11 @ 06:44:21
URL: http://cattizstattin.blogg.se/
Postat av: maria

uppdateraaaaa

2009-09-15 @ 07:02:41
URL: http://mariasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0