Underbar helg!

JA det kan man då lugnt säga!
Torsdag, trevligaste festen jag har haft på länge. Sen att den rullade bitvis gjorde inte saken sämre. Riktigt kul och underbart sällskap!
Fredag fick bli en lugn dag att återhämta sig på och fixa med hästarna eftersom jag körde provlopp i lördags. Kan säga att jag behövde en återhämtningsdag efter fredagen!
Lördag, Provlopp men Snärtis som skötte sig utomordentligt bra! Jag är nog så nöjd man kan bli med min lilla bubbe även fast jag hade ont i armarna efteråt!
Sen blev det bilen på kvällen igen, tog det bra mycket lugnare än i fredags men jag hade det supertrevligt ändå!
Tack alla för en underbar helg!!!!!


Nu så ska jag sova så jag blir lite kryare till i morgon förhoppningsvis. Känns inte sådär superkul att vara dyngförkyld när mor och gänget åker till Frankrike så jag har hand om alla hästarna själv. Men blir mysigt att få rå om dom små grisarna alldeles själv!




So Long Suckers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0