I ett av världens hörn

Låten har fastnat på min hjärna så till den grad att jag har letat upp acorden och spelat in den själv så jag kan lyssna på den även utan internet:P jag är Besatt!! Funderar på att våga mig på att lägga ut den här men måste nog samla en sjujävla massa mod först!

Provstarter i morgon! Fan vad jag är nervös.... men förhoppningsvis sköter sig snärtis och resten av kursdeltagarna med hästar så ska det här gå som smort... Fast jag tror att jag har lite dåliga nerver i mig själv.. jag blir ju fan nervös över minsta lilla.... kan man gå i terapi för sånt?

Körde Peggan idag. Hon blev lugnare efter att jag satt och KÖRDE istället för att bara dra det jag kunde.... Så hon fick gå ut och beta lite efteråt... måste ju spä på tjockismagen lite! :P


Nej nu ska jag sova en stund... det var ju tänkt att jag skulle sova direkt när jag kom hem men det blev som aldrig av.... den där jävla låten förstör allt!


So Long Suckers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0