Party Party!

Det blev ju en förhållandevis lyckad kväll igår! Jag hade då väldigt roigt! och hoppas att mina kära gäster inte hade det fyskam heller! Som sagt så måste vi göra om det här oftare! kanske inte hos mig nästa gång då mor och far kanske blir lite väl griniga då ;)
Dock så får alla som var här mycket beröm då det inte enns tog 20 minuter att städa idag!

sov till klockan var strax över 13:00  och städade en liten stund sen så lade jag mig i soffan igen och halvsov till klockan var 17:10, tittade på travet och åkte ut på solänget!
Vi hade ju köpt ett nytt täcka åt Peggan för att Ackes gamla är så slitet, dock visade det sig att det nya täcket var på tok för litet! Bajs! men vi får se om Kicki har nå större storlek kanske :P

Nu så sitter jag och glor på insider om nå sjuka jävlar som går och typ våldtar hästar och andra djur runt om i sverige! Vilka störda jävla människor det finns! Usch! Hade man fått tag på någon av dom hade den inte levat länge!!


So Long Suckers!



Jag trodde aldrig att det skulle ta så hårt som det faktiskt har gjort, det du har gjort mot mig nu kommer jag aldrig någonsin att glömma! du säger att du tycker om mig, då hade du aldrig gjort mig så illa som du faktiskt har gjort!
Du var den enda som jag helt säkert skulle kunna säga att du inte skulle behandla mig dåligt, och du gjorde det ändå.
Jag är Arg, Ledsen, Besviken och Förvirrad, vad fan ger dig rätten att göra såhär?!
I mina ögon finns du inte längre!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0